Fitter tussen de wasmanden

Je zou eigenlijk wel iets fitter, sterker en energieker willen worden. Maar ja, hoe dan als
je ook al druk bent met je (thuis)werk, het wegwerken van de volle wasmanden, kids, je
sociale leven en jouw ‘me time’ met Netflix en Instagram?

In mijn programma Fitter tussen de wasmanden laat ik je zien dat je heel makkelijk kunt
sporten zonder dat het veel tijd kost én dat je wat gezonder kunt eten zonder een moeilijk
dieet met ingewikkelde recepten te volgen. Gedurende 8 weken begeleid ik je en ben ik
jouw stok achter de deur om iets vaker te sporten en wat gezonder te eten tussen de
drukte en chaos van alledag door.

Voor een gezond lijf en leven moet je namelijk vaker sporten en gezonder eten omdat het goed is voor je spieren, botten, hart, longen, je gewicht en je weerstand! De vraag is alleen: HOE?!?!?

In Fitter tussen de wasmanden pak ik je (bijna letterlijk) bij de hand en ga je 3 keer per week 15 minuutjes live online met mij trainen. In deze korte sessies werken we aan kracht en conditie. Daarnaast ga je 1 uur per week Pilates meedoen in de studio of live online, om een nog sterker en soepeler lijf te krijgen. Stapsgewijs zal sporten onderdeel van je leven worden.

Als je die gezonde leefstijl nog iets verder wilt doortrekken, kun je Fitter tussen de wasmanden extra volgen. Hierbij ga je naast sporten, ook aan de slag met een wat gezonder eetpatroon. Niet door als een malle te gaan diëten, maar door je huidige eetpatroon als uitgangspunt te nemen en te kijken wat je daarin kunt aanpassen zodat het meer oplevert voor je lijf (en soms minder oplevert qua calorieën).

  • Je kan kiezen om 1, 2 of 3 keer live online samen met mij te trainen in 15 minuten, kracht en conditie. Ik ben je stok achter de deur en iedere keer gaan we in een kwartier tijd knallen. Kies de momenten die jou het beste uitkomen. Wanneer: Zondagochtend 09.30u, dinsdagochtend 09.30u en vrijdagochtend 09.30u
  • 1 les Pilates van 60 minuten, in de studio of live online te volgen. Wanneer live online: Maandagochtend 10.00u, woensdagavond 20.15u en vrijdagochtend 10.30u. Wanneer les in de studio: Maandagochtend 10.00u, woensdagavond 19.00u, woensdagavond 20.15u, vrijdagochtend 10.30u
  • Het doel is natuurlijk: fitter en sterker worden. Dus we gaan je progressie bijhouden. Happy mind: wekelijks ontvang je een superleuke, maar eenvoudige, geen tijdrovende, oefening om even wat meer aandacht te besteden aan jezelf en je mind. Sporten en gezond eten heeft al veel positieve invloed op je geest, maar met wat extra quality time voor jezelf kun je daar nog net wat meer uithalen. Happy mind = happy life.
  • Iedereen kan meedoen, ongeacht leeftijd, fitheid of niveau. Ik hou rekening met jouw lichaam en biedt alternatieve oefeningen wanneer nodig. Je traint voor jezelf, op je eigen niveau en je doet jouw ‘ding’.

In dit programma wordt er ook aandacht besteed aan het onderdeel Voeding, omdat dat een essentieel onderdeel is van een gezonde leefstijl en daarnaast belangrijk is voor een gezond gewicht.

  • Je sport samen met mij, als jouw stok achter de deur, en daarin volgen we het programma Fitter tussen de wasmanden zoals hierboven beschreven. Daarnaast werken we aan de Happy Mind met wekelijks een leuke opdracht om even tijd voor jezelf te maken.
  • Op het gebied van voeding krijg je een uitgebreid, op maat gemaakt voedingsplan en -advies van voedingsexpert Camella Bot. Het voedingsplan is afgestemd op jouw doelen, wensen, behoeften én is gericht op een gezonder voedingspatroon voor de lange termijn in tegenstelling tot een crash dieet. Het plan is:
    1. Geen standaard schema, maar ECHT op maat gemaakt.
    2. Geen dieet.
    3. Je bepaalt zelf wat je eet.
    4. Het bevat simpele producten. Geen poespas of moeilijke recepten.
    5. Er zijn geen “verboden” producten.

Meer informatie over het voedingsplan en de begeleiding van Camella Bot is te vinden op www.camellabot.nl

  • In Fitter tussen de wasmanden Extra krijg je tevens wekelijks support van mij. Gezonder eten kan soms echt wel een uitdaging zijn. Geloof me, I feel you. Dus om de spirit erin te houden, om niet iedere dag overstag te gaan voor die hele Tony Chocolony reep, hebben we wekelijks even contact voor een aanmoediging, of als je even een breakdown hebt, of als je even samen met mij wilt juichen.

Mocht je mij trouwens nog niet kennen en je vraagt je af waarom je samen met mij Fitter tussen de wasmanden zou willen worden? Hierom:

  • Sport - Centraal in dit programma, en meteen ook het grote verschil met al die andere programma’s en online fitness apps, is dat het persoonlijk is en dat we live contact hebben. Je gaat niet sporten met een filmpje dat ik op YouTube heb geplaatst, wat je halverwege kunt uitzetten omdat een kopje koffie op de bank je een beter plan lijkt. Je gaat live online met mij trainen. Dat betekent dat je mij dus niet kunt ‘uitzetten’, dat ik je aanspreek, dat ik je aanmoedig om net die 10 extra sit ups te doen en dat ik rekening hou met wat jouw lichaam kan en mag. Daarnaast gooi ik af en toe de nodige dosis humor in de trainingssessies, zodat er ook nog wat te lachen valt tussen het zweten door. O ja, en je ziet mij dus ook vaak met een rood bezweet hoofd van je scherm afknallen.
  • Voeding - Qua voeding pakken we het ook persoonlijk aan. Ik geef tips o.b.v. jouw eigen, huidige eetpatroon. Ik ga je dus geen algemene tips geven of een algemeen dieet voorschrijven. Daarnaast bied ik jou wekelijks persoonlijk support middels een vast contactmoment met mij, waarin je alles kan vragen, klagen en delen.
  • Sport - Misschien denk je dat je 5x per week aan gewichten in de sportschool moet hangen, maar wist je dat je sowieso geen uren hoeft te trainen om je lichaam wat fitter en sterker te maken? Kijk, als je er als een bodybuilder bij wilt lopen dan zul je daar wel de nodige uren in moeten steken. Maar gewoon wat fitter, sterker en energieker worden vraagt eigenlijk niet zoveel van je tijd. Door 2x per week een HIIT sessie van 15 minuten te doen, gaat je conditie en kracht al pijlsnel vooruit. Voeg je daar nog een uurtje Pilates aan toe, dan zal je spierkracht ook echt verbeteren. Kortom, als je tijd heb om bijna dagelijks een kwartier aan Instagrammen te spenderen, dan heb je ook tijd om een kwartiertje te sporten.
  • Voeding – Je huidige eetpatroon heb je waarschijnlijk dusdanig vormgegeven dat het je weinig tijd kost. Je ontbijt maak je ’s ochtends even snel, terwijl je je klaar maakt om te gaan werken of om de kids naar school te brengen. Daar moeten geen tijdrovende recepten voor in de plaats komen of producten voor in huis worden gehaald die je na dat ene recept never nooit meer gebruikt. Je huidige eetpatroon is de basis en van daaruit kijken wat kan worden aangepast/verbeterd zonder dat het je ineens extra tijd gaat kosten. Hoe goed klinkt dat?!
  • Sport - Iedereen kan deelnemen, ongeacht leeftijd of niveau van fitheid. Je traint op jouw niveau, op jouw tempo en ik hou rekening met wat jouw lichaam kan en mag. We doen geen oefeningen waarbij je jezelf half in de knoop moet leggen, we keep it simple. Tijdens de trainingen geef ik ook aanwijzingen of alternatieven aan mensen die een oefening op een andere manier moeten doen (bijv. als iemand artrose heeft aan de knieën). Mijn doel is dat je iets fitter wordt, mijn doel is niet dat je aan een wedstrijd bodybuilding mee kan doen. Voel je dus op je gemak en voel je vrij om te sporten op een manier die bij jou past.
  • Voeding -

In het kort wil ik nog even mijn visie op sporten en gezond(er) eten kwijt. Mensen denken vaak dat je een fitgirl moet zijn die het leuk vindt om te sporten en gezond te eten. Newsflash: sporten HOEFT niet superleuk te zijn. Kijk, een gezellig etentje met vrienden, dat is iets wat je doet omdat het leuk is. Sporten doe je gewoon om goed voor je lijf te zorgen. De ene keer vind je dat leuk en heb je daar meer zin in, de andere keer niet. Maar bottom line is: je moet het gewoon doen. Net als dat je iedere dag je tanden poetst. Is ook niet superleuk, maar je moet het doen. Nou, hetzelfde geldt voor sporten en iets gezonder eten. Ik sport en eet gezond omdat ik weet en merk dat mijn lichaam er baat bij heeft, dat ik door krachttraining en Pilates geen rugklachten meer heb, dat ik niet de trap op ren en hijgend bovenaan sta, dat ik me energieker voel door HIIT en, misschien nog wel belangrijker, dat ik me door dit alles een vrolijker en blijer mens voel, dat mijn brein net een tandje hoger in de geluks modus zit. En dát is waar het om gaat! Als je je goed voelt, straal je dat uit, pikken anderen dat op en geef je anderen vaak ook meer energie.

Informatie

Startdatum Fitter tussen de wasmanden en Fitter tussen de wasmanden extra:
4 januari 2021 t/m 28 februari 2021

Prijs:
Fitter tussen de wasmanden €149,50
Fitter tussen de wasmanden extra €249,50

Je kunt de eerste les als proef meedoen om te kijken of het iets voor je is.

Wil je meedoen aan Fitter tussen de wasmanden (Extra)?
Meld je dan vóór 16 december aan zodat we het nieuwe jaar beginnen met een fitte start!

Voor meer informatie, stuur mij een mailtje naar info@lotsofenergy.nl

TOP
WhatsApp WhatsApp mij