Fitter tussen de wasmanden

Je zou eigenlijk wel iets fitter, sterker en energieker willen worden. Want dat is goed voor je spieren, botten, hart, longen, je gewicht en je weerstand. Maar ja, hoe dan als je ook al druk bent met je (thuis)werk, het wegwerken van de volle wasmanden, kids, je sociale leven en jouw ‘me time’ met Netflix en Instagram?

In mijn programma Fitter tussen de wasmanden laat ik je zien dat je heel makkelijk kunt sporten zonder dat het veel tijd kost! Je kunt het zelfs doen tussen je volle wasmanden. Gedurende 8 weken pak ik je (bijna letterlijk) bij de hand en ga je 1, 2 of 3 keer per week 15 minuutjes met mij trainen in HIIT sessies. Dat kan live online, maar dat kan ook in mijn studio. Ik pas de oefeningen zo aan dat iedereen mee kan doen. Naast deze korte HIIT sessie(s), volg je in deze 8 weken nog 1 extra training zodat je echt fitter wordt.

“Ik voel me na de workout echt gelukkiger en zit veel beter in mijn vel!”
Jasmien Sahebali

Hiervoor kun je kiezen uit:
A. Korte BBB-sessies van slechts 15 minuten voor een strakke Buik, Billen en Benen.
B. 1 uur Pilates om een sterker en soepeler lijf te krijgen.
C. 1 uur Boks Workout om het maximale uit je kracht en conditie te halen en alles eruit te gooien.

Met Fitter tussen de wasmanden word je fitter, sterker, verbrand je meer energie (belangrijk voor een gezond gewicht) en krijg je een enorme energie boost!

Naast de HIIT sessie, kun je kiezen uit de volgende extra workouts:

Fitter tussen de wasmanden Light
Fitter tussen de wasmanden Full monty
Fitter tussen de wasmanden & op Gewicht

  • Je traint 1 keer per week live online of in de studio samen met mij in 15 minuten. Dit is een zogenoemde HIIT sessie. Ik ben je stok achter de deur en iedere keer gaan we in een kwartier tijd knallen om je kracht en conditie te verbeteren. Kies uit: zondagochtend 09.30u, dinsdagochtend 09.30u en vrijdagochtend 09.30u
  • Daarnaast volg je 1 keer per week een live online les of in de studio zodat je daadwerkelijk fysiek (en mentaal) vooruitgang boekt. Je kunt kiezen uit Pilates, Boks workout voor vrouwen of BBB-sessie(s). In
    het lesrooster staan de dagen en tijden.
  • Het doel is natuurlijk: fitter en sterker worden. Dus we gaan je progressie bijhouden. Happy mind: wekelijks ontvang je een superleuke, maar eenvoudige, geen tijdrovende, oefening om even wat meer aandacht te besteden aan jezelf en je mind. Sporten en gezond eten heeft al veel positieve invloed op je geest, maar met wat extra quality time voor jezelf kun je daar nog net wat meer uithalen. Happy mind = happy life.
  • Iedereen kan meedoen, ongeacht leeftijd, fitheid of niveau. Ik hou rekening met jouw lichaam en biedt  alternatieve oefeningen wanneer nodig. Je traint voor jezelf, op je eigen niveau en je doet jouw ‘ding’.
  • Je traint 2 of 3 keer per week live online of in de studio samen met mij in 15 minuten. Dit is een zogenoemde HIIT sessie. Ik ben je stok achter de deur en iedere keer gaan we in een kwartier tijd knallen om je kracht en conditie te verbeteren. Je kunt meedoen op: zondagochtend 09.30u, dinsdagochtend 09.30u en vrijdagochtend 09.30u
  • Daarnaast volg je 1 keer per week een live online les of in de studio zodat je daadwerkelijk fysiek (en
    mentaal) vooruitgang boekt. Je kunt kiezen uit Pilates, Boks workout voor vrouwen of BBB-sessie(s). In
    het lesrooster staan de dagen en tijden.
  • Het doel is natuurlijk: fitter en sterker worden. Dus we gaan je progressie bijhouden. Happy mind: wekelijks ontvang je een superleuke, maar eenvoudige, geen tijdrovende, oefening om even wat meer aandacht te besteden aan jezelf en je mind. Sporten en gezond eten heeft al veel positieve invloed op je geest, maar met wat extra quality time voor jezelf kun je daar nog net wat meer uithalen. Happy mind =
    happy life.
  • Iedereen kan meedoen, ongeacht leeftijd, fitheid of niveau. Ik hou rekening met jouw lichaam en biedt
    alternatieve oefeningen wanneer nodig. Je traint voor jezelf, op je eigen niveau en je doet jouw ‘ding’.

In dit programma wordt er ook aandacht besteed aan het onderdeel Voeding, omdat dat een essentieel onderdeel is van een gezonde leefstijl en daarnaast belangrijk is voor een gezond gewicht.

  • Je sport samen met mij, als jouw stok achter de deur, en daarin volgen we het programma Fitter tussen de wasmanden Light of Full monty zoals hierboven beschreven. Daarnaast werken we aan de Happy Mind met wekelijks een leuke opdracht om even tijd voor jezelf te maken.
  • Op het gebied van voeding krijg je een uitgebreid, op maat gemaakt voedingsplan en -advies van mij. Het voedingsplan is afgestemd op jouw doelen, wensen, behoeften én is gericht op een gezonder voedingspatroon voor de lange termijn in tegenstelling tot een crash dieet. Het plan is:1. Geen standaard schema, maar ECHT op maat gemaakt.
    2. Geen dieet.
    3. Je bepaalt zelf wat je eet.
    4. Het bevat simpele producten. Geen poespas of moeilijke recepten.
    5. Er zijn geen “verboden” producten.
  • In dit programma krijg je naast advies, coaching van mij. Gezonder eten kan soms echt wel een uitdaging zijn. Geloof me, I feel you. Dus om de spirit erin te houden, om niet iedere dag overstag te gaan voor die hele Tony Chocolony reep, begeleid ik je om je aan te moedigen, om lastige momenten te delen en om samen de kleine overwinningen te vieren.

Mocht je mij trouwens nog niet kennen en je vraagt je af waarom je samen met mij Fitter tussen de wasmanden zou willen worden? Hierom:

  • Sport - Centraal in dit programma, en meteen ook het grote verschil met al die andere programma’s en online fitness apps, is dat het persoonlijk is en dat we live contact hebben. Je gaat niet sporten met een filmpje dat ik op YouTube heb geplaatst, wat je halverwege kunt uitzetten omdat een kopje koffie op de bank je een beter plan lijkt. Je gaat live online met mij trainen. Dat betekent dat je mij dus niet kunt ‘uitzetten’, dat ik je aanspreek, dat ik je aanmoedig om net die 10 extra sit ups te doen en dat ik rekening hou met wat jouw lichaam kan en mag. Daarnaast gooi ik af en toe de nodige dosis humor in de trainingssessies, zodat er ook nog wat te lachen valt tussen het zweten door. O ja, en je ziet mij dus ook vaak met een rood bezweet hoofd van je scherm afknallen.
  • Voeding - Qua voeding pakken we het ook persoonlijk aan. Ik geef tips o.b.v. jouw eigen, huidige eetpatroon. Ik ga je dus geen algemene tips geven of een algemeen dieet voorschrijven. Daarnaast bied ik jou wekelijks persoonlijk support middels een vast contactmoment met mij, waarin je alles kan vragen, klagen en delen.
  • Sport - Misschien denk je dat je 5x per week aan gewichten in de sportschool moet hangen, maar wist je dat je sowieso geen uren hoeft te trainen om je lichaam wat fitter en sterker te maken? Kijk, als je er als een bodybuilder bij wilt lopen dan zul je daar wel de nodige uren in moeten steken. Maar gewoon wat fitter, sterker en energieker worden vraagt eigenlijk niet zoveel van je tijd. Door 2x per week een HIIT sessie van 15 minuten te doen, gaat je conditie en kracht al pijlsnel vooruit. Voeg je daar nog een uurtje Pilates aan toe, dan zal je spierkracht ook echt verbeteren. Kortom, als je tijd heb om bijna dagelijks een kwartier aan Instagrammen te spenderen, dan heb je ook tijd om een kwartiertje te sporten.
  • Voeding – Je huidige eetpatroon heb je waarschijnlijk dusdanig vormgegeven dat het je weinig tijd kost. Je ontbijt maak je ’s ochtends even snel, terwijl je je klaar maakt om te gaan werken of om de kids naar school te brengen. Daar moeten geen tijdrovende recepten voor in de plaats komen of producten voor in huis worden gehaald die je na dat ene recept never nooit meer gebruikt. Je huidige eetpatroon is de basis en van daaruit kijken wat kan worden aangepast/verbeterd zonder dat het je ineens extra tijd gaat kosten. Hoe goed klinkt dat?!
  • Sport - Iedereen kan deelnemen, ongeacht leeftijd of niveau van fitheid. Je traint op jouw niveau, op jouw tempo en ik hou rekening met wat jouw lichaam kan en mag. We doen geen oefeningen waarbij je jezelf half in de knoop moet leggen, we keep it simple. Tijdens de trainingen geef ik ook aanwijzingen of alternatieven aan mensen die een oefening op een andere manier moeten doen (bijv. als iemand artrose heeft aan de knieën). Mijn doel is dat je iets fitter wordt, mijn doel is niet dat je aan een wedstrijd bodybuilding mee kan doen. Voel je dus op je gemak en voel je vrij om te sporten op een manier die bij jou past.
  • Voeding -

In het kort wil ik nog even mijn visie op sporten en gezond(er) eten kwijt. Mensen denken vaak dat je een fitgirl moet zijn die het leuk vindt om te sporten en gezond te eten. Newsflash: sporten HOEFT niet superleuk te zijn. Kijk, een gezellig etentje met vrienden, dat is iets wat je doet omdat het leuk is. Sporten doe je gewoon om goed voor je lijf te zorgen. De ene keer vind je dat leuk en heb je daar meer zin in, de andere keer niet. Maar bottom line is: je moet het gewoon doen. Net als dat je iedere dag je tanden poetst. Is ook niet superleuk, maar je moet het doen. Nou, hetzelfde geldt voor sporten en iets gezonder eten. Ik sport en eet gezond omdat ik weet en merk dat mijn lichaam er baat bij heeft, dat ik door krachttraining en Pilates geen rugklachten meer heb, dat ik niet de trap op ren en hijgend bovenaan sta, dat ik me energieker voel door HIIT en, misschien nog wel belangrijker, dat ik me door dit alles een vrolijker en blijer mens voel, dat mijn brein net een tandje hoger in de geluks modus zit. En dát is waar het om gaat! Als je je goed voelt, straal je dat uit, pikken anderen dat op en geef je anderen vaak ook meer energie.

Informatie

Startdata:
22 maart 2021 – 16 mei 2021
24 mei 2021 – 18 juli 2021

Prijzen:
Fitter tussen de wasmanden Light € 130,-
Fitter tussen de wasmanden Full Monty € 150,-
Fitter tussen de wasmanden & op Gewicht € 230,-

Voor meer informatie, stuur mij een mailtje naar info@lotsofenergy.nl

TOP
WhatsApp WhatsApp mij