Fitter tussen de wasmanden

Workouts van 15 minuten!

Je zou eigenlijk wel iets fitter, sterker en energieker willen worden. Want dat is goed voor je lijf, je gewicht en je weerstand. Maar ja, hoe dan als je ook al druk bent met je (thuis)werk, het wegwerken van de volle wasmanden, kids, je sociale leven en jouw ‘me time’ met Netflix en Instagram?

In mijn programma Fitter tussen de Wasmanden laat ik je zien dat je heel makkelijk kunt sporten zonder dat het veel tijd kost! Je kunt het zelfs doen tussen je volle wasmanden. Gedurende 8 weken pak ik je (bijna letterlijk) bij de hand en ga je 1, 2 of meer keren per week 15 minuutjes met mij trainen. Je kunt je eigen programma samenstellen en kiezen tussen HIIT, BBB en Krachttraining. Dat kan live online, maar dat kan ook in mijn studio. Ik pas de oefeningen zo aan dat iedereen mee kan doen. 

Stel je eigen programma samen! Kies uit de volgende workouts van 15 minuten:

  • HIIT – Staat voor High Intensity Interval Training waardoor je conditie pijlsnel vooruit gaat en je verbranding een mega boost krijgt.
  • BBB – Training gericht op de Buik, Billen & Benen die ervoor zorgt dat deze gebieden sterker en strakker worden.
  • Krachttraining – Een full body workout met dumbells voor het vergroten van spiermassa, een strakker lichaam en het verhogen van de verbranding.

Naast de korte workouts kun je eventueel ook Pilates of Boks Workout voor Vrouwen aan je programma toevoegen.

De opties:

  • Fitter tussen de Wasmanden Light
  • Fitter tussen de Wasmanden Light Extra
  • Fitter tussen de Wasmanden Full Monty
  • Fitter tussen de Wasmanden & op Gewicht
  • Light: Als je echt weinig tijd hebt, kun je kiezen voor 3 keer per week een workout van 15 minuten. Kies uit HIIT, BBB en Kracht en maak je eigen combinatie. Bijv. HIIT en Kracht. In een kwartier tijd gaan we knallen, kom je echt flink in beweging en zul je sterker en fitter worden. In de Light versie kun je ook kiezen voor 1 keer per week een workout van 15 minuten en 1 keer per week Pilates of Boks Workout. Pilates zorgt voor sterke core-spieren en meer lenigheid, met Boksen werk je aan kracht en conditie en daarnaast biedt het een moment om even te ontladen.
  • Light Extra: Als je nog wat meer tijd hebt om te sporten en wil je echt bepaalde doelen bereiken, dan kun je kiezen voor 4 keer per week een workout van 15 minuten of 2 keer per week een workout van 15 minuten en 1 keer per week Pilates of Boks Workout.
  • In het lesrooster staan de dagen en tijden.
  • De workouts zijn live online te volgen via Teams, maar je kunt ook gewoon bij mij in de studio meedoen. Je kunt wisselen tussen de workouts per week, wat past in jouw planning.
  • Naast fysiek fitter en sterker worden, is mijn doel ook dat je je mentaal goed voelt. Sporten heeft een positieve invloed op je mind. Maar je ontvangt iedere week ook een superleuke, maar eenvoudige, geen tijdrovende, oefening om even wat meer aandacht te besteden aan jezelf. Happy mind = happy life.
  • Iedereen kan meedoen, ongeacht leeftijd, fitheid of niveau. Ik hou rekening met jouw lichaam en biedt  alternatieve oefeningen wanneer nodig. Je traint voor jezelf, op je eigen niveau en je doet jouw ‘ding’.
  • Full Monty: je mag zoveel korte workouts meedoen als je zelf wilt, plus eventueel (als je dat wilt) 1 Pilatesles of Boks Workout erbij. Kortom: Mix & Match! Je kunt 3, 4, 5 of 6 korte workouts van 15 minuten meedoen. Als je tijd over hebt kun je bijv. nog een lesje Pilates meepakken. Maar het kan ook wisselen per week: de ene week heb je meer tijd om te sporten, dan de andere week. In dit programma ga je natuurlijk echt megafit worden en gaat je verbanding op volle toeren draaien.
  • In het lesrooster staan de dagen en tijden.
  • De workouts zijn live online te volgen via Teams, maar je kunt ook gewoon bij mij in de studio meedoen.
  • Naast fysiek fitter en sterker worden, is mijn doel ook dat je je mentaal goed voelt. Sporten heeft een positieve invloed op je mind. Maar je ontvangt iedere week ook een superleuke, maar eenvoudige, geen tijdrovende, oefening om even wat meer aandacht te besteden aan jezelf. Happy mind = happy life.
  • Iedereen kan meedoen, ongeacht leeftijd, fitheid of niveau. Ik hou rekening met jouw lichaam en biedt  alternatieve oefeningen wanneer nodig. Je traint voor jezelf, op je eigen niveau en je doet jouw ‘ding’.

In dit programma wordt er ook aandacht besteed aan het onderdeel Voeding, omdat dat een essentieel onderdeel is van een gezonde leefstijl en daarnaast belangrijk is voor een gezond gewicht.

Je sport samen met mij, als jouw stok achter de deur, en daarin volgen we het programma Fitter tussen de wasmanden Light, Light Extra of Full Monty zoals hierboven beschreven. 

Op het gebied van voeding krijg je een uitgebreid, op maat gemaakt voedingsplan en -advies van mij. Het voedingsplan is afgestemd op jouw doelen, wensen, behoeften én is gericht op een gezonder voedingspatroon voor de lange termijn in tegenstelling tot een crash dieet. Het plan is:

  1. Geen standaard schema, maar ECHT op maat gemaakt op basis van wat jij dagelijks eet. 
  2. Geen dieet. Diëten zijn tijdelijk en wij gaan voor duurzaam. Wat een rust zal dat geven, nooit meer op dieet. 
  3. Geen ingewikkelde producten, geen poespas. Simpel, eenvoudig en laagdrempelig staat centraal. 
  4. Er zijn geen “verboden” producten.

Naast een op maat gemaakt voedingsplan, support ik je. We plannen 2 coaching sessies in om te bespreken hoe het gaat, waar je tegenaan loopt en om obstakels te tackelen. Samen creëren we een gezond(er) eetpatroon waarbij je energie-inname (calorieën) in balans is met wat je verbruikt.

Mocht je mij trouwens nog niet kennen en je vraagt je af waarom je samen met mij Fitter tussen de wasmanden zou willen worden? Hierom:

  • Sport - Centraal in dit programma, en meteen ook het grote verschil met al die andere programma’s en online fitness apps, is dat het persoonlijk is en dat we live contact hebben. Je gaat niet sporten met een filmpje dat ik op YouTube heb geplaatst, wat je halverwege kunt uitzetten omdat een kopje koffie op de bank je een beter plan lijkt. Je gaat live online met mij trainen. Dat betekent dat je mij dus niet kunt ‘uitzetten’, dat ik je aanspreek, dat ik je aanmoedig om net die 10 extra sit ups te doen en dat ik rekening hou met wat jouw lichaam kan en mag. Daarnaast gooi ik af en toe de nodige dosis humor in de trainingssessies, zodat er ook nog wat te lachen valt tussen het zweten door. O ja, en je ziet mij dus ook vaak met een rood bezweet hoofd van je scherm afknallen.
  • Voeding - Qua voeding pakken we het ook persoonlijk aan. Ik geef tips o.b.v. jouw eigen, huidige eetpatroon. Ik ga je dus geen algemene tips geven of een algemeen dieet voorschrijven. Daarnaast bied ik jou wekelijks persoonlijk support middels een vast contactmoment met mij, waarin je alles kan vragen, klagen en delen.
  • Sport - Misschien denk je dat je 5x per week aan gewichten in de sportschool moet hangen, maar wist je dat je sowieso geen uren hoeft te trainen om je lichaam wat fitter en sterker te maken? Kijk, als je er als een bodybuilder bij wilt lopen dan zul je daar wel de nodige uren in moeten steken. Maar gewoon wat fitter, sterker en energieker worden vraagt eigenlijk niet zoveel van je tijd. Door 2x per week een HIIT sessie van 15 minuten te doen, gaat je conditie en kracht al pijlsnel vooruit. Voeg je daar nog een uurtje Pilates aan toe, dan zal je spierkracht ook echt verbeteren. Kortom, als je tijd heb om bijna dagelijks een kwartier aan Instagrammen te spenderen, dan heb je ook tijd om een kwartiertje te sporten.
  • Voeding – Je huidige eetpatroon heb je waarschijnlijk dusdanig vormgegeven dat het je weinig tijd kost. Je ontbijt maak je ’s ochtends even snel, terwijl je je klaar maakt om te gaan werken of om de kids naar school te brengen. Daar moeten geen tijdrovende recepten voor in de plaats komen of producten voor in huis worden gehaald die je na dat ene recept never nooit meer gebruikt. Je huidige eetpatroon is de basis en van daaruit kijken wat kan worden aangepast/verbeterd zonder dat het je ineens extra tijd gaat kosten. Hoe goed klinkt dat?!
  • Sport - Iedereen kan deelnemen, ongeacht leeftijd of niveau van fitheid. Je traint op jouw niveau, op jouw tempo en ik hou rekening met wat jouw lichaam kan en mag. We doen geen oefeningen waarbij je jezelf half in de knoop moet leggen, we keep it simple. Tijdens de trainingen geef ik ook aanwijzingen of alternatieven aan mensen die een oefening op een andere manier moeten doen (bijv. als iemand artrose heeft aan de knieën). Mijn doel is dat je iets fitter wordt, mijn doel is niet dat je aan een wedstrijd bodybuilding mee kan doen. Voel je dus op je gemak en voel je vrij om te sporten op een manier die bij jou past.
  • Voeding -

In het kort wil ik nog even mijn visie op sporten en gezond(er) eten kwijt. Mensen denken vaak dat je een fitgirl moet zijn die het leuk vindt om te sporten en gezond te eten. Newsflash: sporten HOEFT niet superleuk te zijn. Kijk, een gezellig etentje met vrienden, dat is iets wat je doet omdat het leuk is. Sporten doe je gewoon om goed voor je lijf te zorgen. De ene keer vind je dat leuk en heb je daar meer zin in, de andere keer niet. Maar bottom line is: je moet het gewoon doen. Net als dat je iedere dag je tanden poetst. Is ook niet superleuk, maar je moet het doen. Nou, hetzelfde geldt voor sporten en iets gezonder eten. Ik sport en eet gezond omdat ik weet en merk dat mijn lichaam er baat bij heeft, dat ik door krachttraining en Pilates geen rugklachten meer heb, dat ik niet de trap op ren en hijgend bovenaan sta, dat ik me energieker voel door HIIT en, misschien nog wel belangrijker, dat ik me door dit alles een vrolijker en blijer mens voel, dat mijn brein net een tandje hoger in de geluks modus zit. En dát is waar het om gaat! Als je je goed voelt, straal je dat uit, pikken anderen dat op en geef je anderen vaak ook meer energie.

Informatie

Startdata:
13 sep 2021 t/m 7 nov 2021
22 nov 2021 t/m 30 jan 2021
(break van 20 dec – 2 jan)

Prijzen:
Light: 130,-
Light Extra: 150,-
Full Monty: 170,-
Fit & op Gewicht: 230,-

Voor meer informatie, stuur mij een mailtje naar info@lotsofenergy.nl

TOP
WhatsApp WhatsApp mij